Veel gestelde vragen

Hieronder vind u antwoord de veel gestelde vragen over onze producten, betaling, levering en service. Zit uw vraag hier niet bij bij? Neem dan contact met ons!

Kunstplanten

Service & contact

  • Kan ik een BTW factuur krijgen?
    Ja dat dat is geen probleem: u kunt het eenvoudig aangeven bij uw bestelling, en wij zorgen ervoor.
  • Lees hier meer over Service & contact.

Bestellen & betalen

  • Hoe werkt bestellen?
    U kunt online via de webshop bestellen of via WhatsApp.
  • Krijg ik een orderbevestiging?
    Ja, u krijgt afhankelijk van uw manier van bestelling de bevestiging per e-mail of per WhatsApp.
  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
    In de webshop kunt u met iDeal veilig en vertrouwd betalen. Voor leveringen van haardhout per kuub in onze regio kunt u ook bij aflevering per pin betalen. In onze winkel kunt u ook met pin betalen.
  • Lees hier meer over Bestellen & betalen.

Bezorgen & afhalen

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    De meeste artikelen hebben wij op voorraad en kunnen we in principe binnen een werkdag leveren. Mocht dit niet lukken, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?
    Ja dat is mogelijk: dit kunt u tijdens het bestellen aangeven.
  • Betaal ik bezorgkosten?
    Nee, wij bieden gratis verzending.
  • Lees hier meer over Bezorgen & afhalen.

Ruilen & retourneren

  • Wat zijn de voorwaarden voor ruilen of retourneren?
    De meeste producten uit de Huis & Tuin Toppers-webshop mag u tot 14 dagen na ontvangst nog retourneren of ruilen. Zonder opgaaf van reden.
  • Lees hier meer over Ruilen & retourneren.

Maatwerk projecten

  • Hoe vraag ik een thuisadvies aan?
    Via WhatsApp of via deze pagina kunt u een thuisadvies aanvragen.
  • Kost een thuisadvies geld?
    Een thuisadvies is gratis en vrijblijvend.